برتر فروش و فایل

برترین فایل فلشهای فارسی و...

برتر فروش و فایل

برترین فایل فلشهای فارسی و...

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

frp

فریمور تست شده

نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آی تی IT

فایل فلش فارسی Y560-U02 MTK فارسی Y560-U02 MTK 2015

G600 Ccit rom

G600 Ccit firmware

G600 Ccit file flash

G600 Ccit

پاورپوینت بررسی معماری پرش کیهانی با عکس و فیلم

پاورپوینت بررسی مدرسه نوئوو

پاورپوینت بررسی الگوهای باغ سازی ایرانی

پاورپوینت بررسی رنگ و ایمنی رنگ در محیط کار

پاورپوینت بررسی نظریه برنامه ریزی شهری

پاورپوینت بررسی روستای سالار کیا-قزوین

پاورپوینت بررسی اقتصاد در روستاهای اقلیم معتدل و مرطوب

پاورپوینت استاندارد های طراحی آمفی تئاتر وسینما

پاورپوینت بررسی روستای توتک شهر ری

پاورپوینت بررسی روستای لپه زنک شهر ری

نمونه سوالات استخدام سازمان تامین اجتماعی سال ۹۶

مجموعه سوالات با ارزش گزینش و مصاحبه آزمون استخدامی

نمونه سوالات عمومی استخدامی آموزش و پرورش

نمونه سوالات اختصاصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی

دفترچه آزمون آزمایشی استخدامی آموزش و پرورش سری اول

دفترچه آزمون آزمایشی استخدامی آموزش و پرورش سری دوم

نمونه سوالات پر تکرار استخدامی آموزش و پرورش از سال 84تا89

سریال Lenovo A8-50LC مشکل سریال Lenovo A8-50LC

A7-30TC rom

A7-30TC firmware

A7-30TC file flash

حل مشکل ارور فلش A7-30H دانلود حل مشکل خاموشی A7-30H A7-30H 4032

بایگانی

تبلیغات در اینترنت

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۴۹ ب.ظ | مدیر | ۰ نظر

تبلیغات در اینترنت

برای یکبار به سایتتان می آیند و می روند چون شما آنجایی نبوده اید که آنها به دنبالش می گشتند ابزارهای تبلیغاتی ترویجی اینترنت چه حرفی برای گفتن در دنیای کلاسیک دارند؟ ابزارهای تبلیغاتی ترویجی اینترنت چه حرفی برای گفتن در دنیای تجارت کلاسیک دارند؟‌آنچه در اینجا خواهید خواند، مصاحبه ای است که در پاییز 1382 (سپتامبر 2003) انجام پذیرفته و در شمار

دانلود تبلیغات در اینترنت

تبلیغات در اینترنت
تبلیغات 
اینترنت
مطالبی در مورد تبلیغات در اینترنت
پروزه ای در مورد تبلیغات در اینترنت
مقالاتی در مورد تبلیغات در اینترنت
دسته بندی آزمون ارشد
فرمت فایل doc
حجم فایل 34 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 76

. دو طرف این مصاحبه تلاش زیادی کردند تا مسایل به ساده ترین و قابل فهم ترین وجه ممکن برای عموم متخصصینی که لزوماً چیزی از آی.تی نمی دانند تشریح شود. کاری در انتهای کار روشن شد بسیار دشوارتر از آن چیزیست که به نظر می آید.

تبلیغات ترویج محصولات ، خدمات،‌ مؤسسات و ایده ها در برابر پرداخت پول توسط یک پشتیبان مشخص است. تجار، تبلیغات را بخشی از استراتژی ترویج خود می بینند. تبلیغات الکترونیک زیر مجموعه ای از تبلیغات است که به فعالیت های بنگاه تجاری در قلمرو تجاربت الکترونیک می پردازد اما عوامل موفقیت در قلمرو تجارت الکترونیک چه هستند؟ آیا تجارب الکترونیک با تجارب سنتی تفاوت ذاتی دارد؟ آیا ابزارهای سنتی تبلیغات می توان وارد این بخش از بازار شد؟ پاسخ این سؤالات را از کسرا یوسفی ،‌مدیر هنری یک استودیوی طراحی که به مشتریان خود خدمات تبلیغات الکترونیک ارائه می دهد می شنویم.

از تجارب سنتی تا تجارب الکترونیک

- هر بحثی راجع به تبلیغات در ابتدا به عامل محرک آن، یعنی تجارب باز می گردد. پس اولین سؤالم را اینگونه آغاز می کنم ، آیا تجارب الکترونیک قواعدی متفاوت با تجارت سنتی دارد و به این ترتیب آیا اصولاً پدیده ای به نام تبلیغات اینترنتی وجود دارد؟

اصول تجارت الکترونیک در بنیان فرق چندانی با تجارت سنتی ندارد. به عبارت دیگر تنها یک نوع تجارت وجود دارد: تجارت موفق، به همین ترتیب تبلیغات در اینترنت شباهت زیادی با تبلیغات در سایر رسانه ها دارد. با این تفاوت که چند عامل کلیدی در آب وجود دارد که در سایر رسانه ها یا موجود نیست یا چنین توانایی شگفتی ندارد:‌محتوا، جوامع، تجارت،‌خدمات به مشتری و محلی سازی. حال هر کدام از این  را در بستر جدید خود معنی می کنم. محتوا - Content - توانایی ارایه محتوای به روز شده دقیق، با صرف هزینه و زمان کمتر می باشد. جوامع Community توانایی ایجاد جوامع الکترونیک برای جذب گروههای خاص و تبادل تجربیات ، تجارت commerce امکان تجارت الکترونیک خدمات به مشترک costumer care امکانات ارزان و سریع برای ارایه خدمات بهتر و دقیق تر به مشترک می باشد. محلی سازی customiztion امکان محلی سازی محصول با خدمات مطابق نیاز و سلیقه مشترک.

از تبلیغات به برند

- هنگامی که ما از تبلیغات در اینترنت سخن می گوییم،‌دقیقاً چه عامل یا عواملی را به جلو می بریم تا به اهداف از پیش برنامه ریزی شده خود برسیم؟

صرف نظر از برخی موارد خاص، تمامی تلاش تبلیغاتی در اینترنت (و حتی سایر رسانه ها ) مطرح کردن یک برند است. برند می تواند نشان ارائه خدمات یا محصولات باشد. حتی اگر گسترده تر نگاه کنیم “بریتنی اسپیزر” به عنوان ارایه کننده سبک خاصی از موسیقی ‌به عنوان ارایه کننده یک محصول و سبک زندگی (lifestyle) جرج دبلیوبوش به عنوان ارایه کننده سبک خاصی از نگرش به مسال اجتماعی هم می توانند برند به حساب بیانند. به هر تقدیر هدف نهایی تبلیغات یک تجارتخانه مدرن،‌مطرح کردن یک برند است. ما با برند مردم را متقاعد می کنیم که به نفع شما موضع گیری کنند. از شما اتومبیل بخرند، از خط هواپیمایی شما استفاده کند مثل شما لباس بپوشند یا از تصمیم شما پشتیبانی کنندن که آیا باید بجنگند یا صلح کنند.

از ایده به واقعیت

شما از اهمیت برند و نقشی که بر تصمیم گیری افراد جامعه دارد سخن گفتید ولی از مکانیزم درونی آن اینکه چگونه می توان آناتومی آن را تشریح کرد سخنی نگفتید، لطفاً در این مورد نیز توضیحاتی به ما بدهید.

 

دانلود تبلیغات در اینترنت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی